wordpress, blogging, writing-923188.jpg

Jak pisać posty blogowe i dlaczego pomogą Ci zwiększyć widoczność w sieci?

Wiele osób niesłusznie traktuje pisanie bloga firmowego jako przykrą konieczność. W ten sposób nie wykorzystują dużego potencjału marketingowego i wizerunkowego, który dają wpisy blogowe. Umiejętnie prowadzony blog pozwala na zwiększenie widoczności w sieci, wzbudzenie zainteresowania potencjalnych klientów, wypozycjonowanie marki jako eksperckiej, a także poprawienie konwersji sprzedażowej. Z tego tekstu dowiesz się, jak pisać treści, które pomogą Ci wskoczyć na wyższy poziom biznesowy. 

Postaw na wysoką jakość

Prowadząc bloga firmowego, przede wszystkim postaw na wysoką jakość udostępnianych treści. Przede wszystkim tworzysz dla ludzi, a nie dla algorytmów Google, dlatego każdy tekst powinien być napisany poprawnie pod względem językowym i stylistycznym. Liczy się również zgodność merytoryczna tekstu z profilem strony internetowej i działalności, jaką prowadzić. Klienci szybko dostrzegą ewentualne braki oraz wyczują, że tekst nie ma w sobie zbyt wiele wartości, a pisany jest tylko pod SEO. Oczywiście ono też jest ważne, ale trzeba to odpowiednio zbalansować. 

Zadbaj o zgodność z SEO

No właśnie. Zadbaj nie tylko o poprawność stylistyczną i merytoryczną, ale także o odpowiednią strukturę tekstu. Powinien posiadać ułożoną hierarchię, a także zawierać starannie dobrane słowa kluczowe. Odpowiednie ich rozmieszczenie w tekście, a także dopasowanie do algorytmu sprawi, że wzrośnie ranking punktowy witryny w zakresie SEO. Przekłada się to na wyższą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej znajduje się strona internetowa, tym większa jej widoczność w sieci. Ta natomiast przekłada się na wzrost ruchu na stronie i poprawę konwersji sprzedażowej. 

Dlaczego warto prowadzić bloga?

Prowadzenie bloga firmowego rekomendowane jest przede wszystkim ze względu na jego potencjał marketingowy. Warto jednak zwrócić uwagę również na aspekt wizerunkowy. Tworzenie eksperckich treści pomaga w budowie pozycji marki lub danej osoby jako eksperta branżowego. Przekłada się to na wzrost zaufania rynkowego i ułatwioną sprzedaż produktów lub usług. Proste blogi firmowe i strony można postawić już na WordPressie. Ciekawym kreatorem jest Elementor. 

Na co dzień specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych dla klientów, a także we wsparciu ich w prowadzeniu blogów internetowych i działaniach SEO. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, to zapraszam do bezpośredniego kontaktu. Sprawdźmy, jak możesz wskoczyć na jeszcze wyższy poziom. Zapisać się na rozmowę możesz tutaj.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart